بخش دوم کنفرانس خبری معرفی مالک جدید باشگاه داماش گیلان
 
every things you need
 
 

 

 بخش دوم کنفرانس خبری مربوط به معرفی مالک جدید باشگاه داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند :

 

عابديني_بعضي از تيم هايمان به خاطر عدم بضاعت منحل شد و به آنها ظلم شد...به رشته هايي مثل واليبال آقايان و بانوان و فوتسال بانوان که کاملا شکل خوبي به خود گرفته بود. بسکتبال ما به ليگ برتر رفته است و ما مجبور شديم به خاطر مسائل مالي يکي يکي آنها را واگذار کنيم.

در جلسه اي که داشتيم من از مهندس قويدل خواسته ام که قدم به قدم پيش برويم و اول فوتبال رشت و گيلان را به جايگاه صدر فوتبال ايران برسانيم و بعد به سراغ رشته هاي ديگر برويم . چرا بايد اصفهان و آذربايجان به آن جايگاه برسند اما اينجا با اين پتانسيل در بالاترين سطح نباشد؟
البته در بحث رشته هاي ديگر هم ما ابتدا رشته هاي توپ و تور را مدنظر قرار داريم و بعد رشته هاي ديگر .

 

عابديني_در خصوص سوال وارش اسپرت مبني بر زمان تزريق پول : آنچه که مربوط به تشکيلات صدرا و هيات مديره داماش بوده است قطعي شده است و همه چيز هم براي انتقال امضا شده است .ناظر قضايي هم امضا کرده و موافقت خود را اعلام کرد . نوع پرداخت ها مشخص شده و بودجه باشگاه هم در حال بررسي است و انشالله همه چيز با قدرت پيش خواهد رفت .

 

قويدل_در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص زمان سهامي شدن: سعي ما بر اين است که اين اتفاق خيلي زود به وقوع بپيوندد. شايد حتي توانستيم قبل از نيم فصل بستر اين کار را مهيا کنيم .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



عابديني_دستمان خالي نبود و اتفاقا پر بود چون مردم با ما بودند ! اين مردم ما را رها نکردند و بچه هاي تيم هم مثل شير ايستادند... اين ها بضاعت معنوي تيم داماش است . ما پول نداشتيم اما شرف داشتيم؛ بچه هاي ما با اعتماد راسخ ايستادند ... باور کنيد من گاهي بعد از دو ماه فقط دو ميليون تومان به بچه ها مي دادم اما بازيکن سرش را بلند نکرد و آمد در زمين سرش را جلوي توپ و حريف گذاشت . داماش در بدترين شرايط توانست خودش را حفظ کند و هفتم جدول رده بندي شود ...

سه مربي عوض شد اما هارموني تيم و اين بچه ها عوض نشد و با عزمي جزم براي تيم خود تلاش کردند .
مردم در بحراني ترين روزهاي ما آمدند و استاديوم را پر کردند و نود دقيقه ايستاده تشويق کردند و پاي کوبيدند . مسئولين هم اگرچه من گلايه هايي داشتم اما آنها هم کنار ما آمدند .

نامه آخر من به شکل سرگشاده بود تا همه بخوانند و بدانند که من از هيچکس گله ندارم و از همه هم تشکر کردم . از هواداران هم مي خواهم که به مدير و مسئولي اهانت نکنند چون در شان هواداربافرهنگ ما و داماش هم نيست . 

 

قويدل_هر باشگاه استاديومي دارد که يا از آن خودش است يا آن را به نحوي در اختيار دارد . من همينجا از آقاي بابايي مي خواهم که يکي از استاديوم ها را يا به شکل اجاره يا فروش در اختيار باشگاه داماش و آقاي عابديني قرار دهند تا ما آن را به بهترين شکل ممکن تجهيز و استاندارد سازي کنيم . هواداري که با اين علاقه مي آيد بايد به بهترين شکل از آن پذيرايي شود . اگر مي خواهيم يک باشگاه آسيايي داشته باشيم بايد استاديومي در حد آسيا هم داشته باشيم...براي اينکار از الان هم شروع کنيم فکر مي کنم دير باشد .

 

بابايي_همانطوري که در بحث ملوان ما هر کاري از دستمان بر آمد سعي مي کنيم براي داماش هم اينکار را انجام دهيم  مي توانم از الان قول استاديوم سردارجنگل را بدهم (در اينجا با اصرار و جملات شوخی وار مهندس قويدل و مهندس عابديني مبني بر در اختيار گيري عضدي مواجه مي شوند.) اما در مورد عضدي داماش مي تواند بازيها را در آنجا انجام دهد اما در خصوص واگذاري يا اجاره بايد بررسي هايي انجام بگيرد و کمي مشکل است . 

 

عابديني_متاسفانه در کل شهرمان يک هتل کادوس را داريم! وقتي ايشان مي گويند که آمده اند تا اينجا هزينه کنند و استاديوم را به استاندارد بين المللي برسانند ما بايد بلافاصله استقبال کنيم . من از آقاي بابايي مي خواهم بروند و اين مجوز را بگيرند تا اين اتفاق بيفتد . اگر هم يک روزي نظام جمهوري اسلامي تصميم بگيرند ما در عضدي کار نکنيم خب يک استاديوم نقلي با استانداردهاي بالا و بين المللي درست شده است که در اختيار شما قرار مي گيرد اما من که مي دانم اين نظام دارد به مردم بها مي دهد تا مردم کمي از دغدغه هايشان را فراموش کنند .

رئال مادريد و بارسلونا هم استاديومشان وسط شهر است و آنجا نگفتند که مردم ممکن است بيايند مشکل ايجاد کنند در حالي که بالاي 100 هزار نفر در استاديومشان جا مي گيرد . من خواهش مي کنم که اين باور را پيدا بکنيم و به مردم بها دهيم تا نتيجه اش را هم بگيريم .

 

قويدل_من مادرم همشهري دوستان(اشاره به حاضرين) است  و فرهنگ مردم رشت هم زبانزد خاص و عام است . ما بياييم به مردم احترام بگذاريم چرا که مردم اين شهر لياقت خيلي بيشتر از اينها را دارند . من تا الان که 35 سال دارم نشنيده ام که در گيلان و رشت مشکل يا مسئله خاصي پيش بيايد . من خواهش ميکنم اين استاديوم را در اختيار هواداران قرار دهيد و اين را هم بگويم نه اينکه اينجا آباد شود و سردارجنگل بازسازي و آباد نشود ...همينجا رسما اعلام مي کنم که ما حاضر هستيم هر دو استاديوم را بهينه سازي و استاندارد کنيم و در شرايط خاص بازيهايي را هم در آنجا انجام دهيم . 

 

عابديني_ با اصرار خبرنگاران در خصوص گلايه هاي مهندس عابديني از مسئولان وي گفت : من توقع داشتم وقتي شوراي شهر در جلسه اي که در حضور مسئولين استان در استانداري برگزار شد و نماينده شوراي شهر تقريبا متعهد شد که به باشگاه کمک کنند اينکار را انجام دهند . من در شرف بستن تيم بودم و به اندازه نيمي از پيش پرداخت يک بازيکن در بعضي از باشگاه ها به ما کمک نشد و بازيکنان ما با وعده و وعيد آمدند تهران و قراردادشان را بستند .

بعضي از دوستان آمدند عکسشان را با ما گرفتند و رفتند و فقط شعار دادند...! آقايان اعضاي محترم شوراي شهر ، شما من را به آنجا دعوت کرديد و من درد دلم را گفتم و شما هم قبول کرديد. شهر درود کل بودجه اش 12 ميليارد تومان است اما نه به خاطر شخصيتش بلکه به خاطر اينکه يک هنجار را در شهر درود از دست ندهد آمد و هزينه کرد و گفت زمين شهرداري را مي فروشم و تيم را اداره مي کنم ! الان تيم درود را شهرداري دارد تامين مي کند...!

اينجا 138 ميليارد تومان بودجه دارد و اگر 5درصدش را هزينه ورزش مي کردند مشکلي وجود نداشت! من که به آنها گفتم ما را بدهکار کنيد اما قبول نکردند ...

بعضي دستگاه ها نمي توانند و اختياري ندارند که کمکي به باشگاه انجام دهند اما در شوراي شهر ماده 16 و 17 آنها اين اختيار را براي اين کمک مي داد اما نکردند و بنده هم گله کردم! گفتم از همه ممنون و از شوراي شهر گله مند...

آيا ما منتظر هستيم يک هنجار اجتماعي تبديل به يک هنجار سياسي شود و بعد بنشينيم به آن فکر کنيم؟!

اگر مسئولي هم از من گله مند است حاضرم مناظره کنم .

 

عابديني_در پاسخ به خبرنگاري که گفت بهتر است زياد توقعات را در اول کار بالا نبريم گفت : ما توقعات را بالا نبرديم بلکه اهدافمان را مشخص کرده ايم و چيزهايي را که هواداران ، شما و ما در آينده انتظار داريد . تلاشمان در اين راه خواهد بود و خوشبختانه همه پارامترها را هم براي آسيايي شدن يا داريم يا بدست خواهيم آورد . آيا با اين پتانسيل هوادار ، يا حمايت رسانه و فراهم کردن امکانات نمي توانيم به اهداف بالا فکر کنيم و به آن برسيم؟ قطعا مي توانيم .
در بعد استعداديابي هم حتما توسط دوستان به طور قوي دنبال خواهيم کرد .

 

قويدل_به هواداران قول مي دهم که صد در صد مطمئن باشند که هواداران  داماش از قافله پرسپوليس و استقلال عقب نخواهند ماند بلکه تا نيم فصل ما آنقدر از کانون هواداران حمايت خواهيم کرد که حتي بالاتر از آنها باشند .

 

قويدل_شرکت صدرا هم کارهاي ساختماني انجام مي دهد و هم کارهاي مربوط به خودرو و انشالله به زودي در پي وارد کردن خودروي آ ئو دي هستيم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید